Everything about معرفی کتاب های معروف جهان

Wiki Article

خودم هم میخوام بقیه اثار این خانم نویسنده ی موفق رو بخونم و کیف کنم. گفتم شما هم تو این تصمیم شریک کنم.

جمالزاده فرزند سید جمال‌الدین واعظ اصفهانی، از علمای آزادی‌خواه مشروطه، بود. مجموعه داستان «یکی بود یکی نبود» او میوه درختی‌ست که بذر آن در دوره قاجار و عصر مشروطه و با نخستین زمزمه‌های تجددخواهی کاشته شد. «یکی بود یکی نبود» تلاش‌هایی را که در عصر قاجار برای ساده‌کردن نثر فارسی، راه‌دادن زبان و فرهنگ مردم عادی به ادبیات و نیز گشودن درهای ادبیات به روی مسائل اجتماعی و سیاسی صورت گرفت در پشتِ سر داشت و با چنین پشتوانه‌ای و نیز به‌یُمنِ آگاهی جمالزاده، هم به قصۀ جدید غربی و هم به فرهنگ و زبان و اصطلاحات عامیانۀ مردم ایران، نوشته شد.

مجموعه‌ داستان‌های «انتری که لوطیش مرده بود» و «خیمه‌شب‌بازی» و رمان «تنگسیر» را می‌توانید با رجوع به لینک‌های زیر به‌صورت آنلاین از سایت بنوبوک خریداری کنید:

ولی این اومده مهمترین هایی که خودش در نظر داشته آورده شما هم اگر میبودین اون نویسنده هایی که خودتون بهشون بیشتر توجه دارید می آوردین

در سال‌های اخیر گزیده‌ای از قصه‌های گلستان در کتابی با عنوان «در گذار روزگار» بازچاپ شده و نیز داستان بلند «از روزگارِ رفته حکایت» او، که از آثار مهم ادبیات داستانی ایران است و پیش‌تر در مجموعۀ «مد و مه» چاپ شده بود، به‌صورت کتابی مستقل به چاپ رسیده است.

از سری قصه های ایستگاه ، وجدان سرد ، آتش وخون ، شاهگوش …..داستان های ناگفته از مرتضی ۹۹٫۱۰٫۱۴

کتاب سینوهه www.janebim.ir ازمیکاوالتاری روخوندم بقیه ی کتابا همشون برام اشنا بودن

مهم ترین چیزها در زندگی نزدیک به جایی قرار دارند که شما آن را قلب می نامید. مانند نقطه ای که گنج در آن دفن شده، و شاید دشمنانتان می خواهند آن را از شما بدزدند؛ و پیش می آید که وقتی شما اسرار خود را با دیگران در میان می گذارید، نتیجه ای جز مورد تمسخر قرار گفتن نمی یابید، زیرا که مخاطب شما را درک نمی کند یا متوجه نمی شود که چرا موضوع مطرح شده برای شما اهمیت داشته است.

بیلبو بگینز تنها دنبال یک مهمانی شام آرام بود. چیزی که در عوض به دست آورد شاید باب میلش نبود: گروهی از دوازده کوتوله در خانه اش، اژدهایی که باید با آن مبارزه می کرد و یک ماجراجویی حماسی.

از رمان «تنگسیر» صادق چوبک فیلمی به‌کارگردانی امیر نادری و با بازی بهروز وثوقی ساخته شده است.

هدف‌ این نشریه معرفی پیشرفت‌های جدید ریاضیات، معرفی جنبه‌های کاربردی و فرهنگی و فلسفی ریاضیات، و نیز معرفی کارهای ریاضی‌پژوهان فارسی‌زبان است.

یکی از مهم ترین آثار ادبی در ادبیات اسپانیا و نمونه ای برجسته از رئالیسم جادویی در نوع خود.

از دیگر آثار مهم و معروف صادق چوبک می‌توان به مجموعه داستان‌های «انتری که لوطیش مرده بود» و «خیمه‌شب‌بازی» و رمان «تنگسیر» اشاره کرد.

از نظر بنده این سایت کاملا غلط اطلاع رسانی کرده و استفاده از این سایت اشتباه هستش چرا که خیلی از نویسنده ها رو ننوشتن از جمله:

Report this wiki page